Jørns Bil og Brems AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 971 000 | 10 129 000 | 9 714 000 | 9 686 000 | 9 028 000 | 8 088 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 696 000 | 3 054 000 | 2 706 000 | 2 527 000 | 2 468 000 | 1 909 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 684 000 | 3 043 000 | 2 698 000 | 2 519 000 | 2 463 000 | 1 905 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 873 000 | 2 374 000 | 2 104 000 | 1 965 000 | 1 921 000 | 1 487 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 489 000 | 640 000 | 331 000 | 351 000 | 18 000 | 335 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 675 000 | 4 392 000 | 4 057 000 | 3 644 000 | 3 435 000 | 2 701 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 501 000 | 628 000 | 755 000 | 651 000 | 486 000 | 264 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 663 000 | 4 402 000 | 3 634 000 | 3 345 000 | 2 966 000 | 2 771 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 72,5% | 64,8% | 64,6% | 67,9% | 76,1% | |||
| Resultat av driften i % | 33,7% | 30,2% | 27,9% | 26,1% | 27,3% | 23,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,0 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 9,7% | 12,5% | 17,2% | 16,3% | 14,1% | 8,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 203 000 | 203 000 | 203 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
