Jernbanen Tromsø AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 341 000 | 2 031 000 | 1 880 000 | 1 893 000 | 1 807 000 | 1 813 000 |
|
|
| Driftsresultat | 698 000 | 386 000 | 432 000 | 462 000 | 105 000 | 129 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -36 000 | -312 000 | 76 000 | 129 000 | -2 496 000 | -267 000 |
|
|
| Årsresultat | -36 000 | -312 000 | 76 000 | 129 000 | -2 644 000 | -167 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 360 000 | 7 857 000 | 6 365 000 | 6 833 000 | 7 312 000 | 7 940 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 714 000 | 1 303 000 | 1 170 000 | 1 931 000 | 1 294 000 | 3 489 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -1 751 000 | -1 714 000 | -1 402 000 | -1 478 000 | -1 607 000 | 1 037 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 824 000 | 10 875 000 | 8 937 000 | 10 244 000 | 10 214 000 | 10 392 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 7,7% | 3,4% | 5,3% | 5,3% | 2,1% | |||
| Resultat av driften i % | 29,8% | 19,0% | 23,0% | 24,4% | 5,8% | 7,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,3 | 3,5 | 6,3 | 6,6 | 5,0 | 7,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | -19,3% | -18,7% | -18,6% | -16,9% | -18,7% | 9,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 681 000 | 617 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
