Jernbanegata 1 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 375 000 | 2 323 000 | 2 184 000 | 2 153 000 | 1 969 000 | 1 925 000 |
|
|
| Driftsresultat | -358 000 | 1 903 000 | 1 489 000 | 1 739 000 | 1 403 000 | 1 377 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -152 000 | 2 009 000 | 1 485 000 | 1 694 000 | 1 331 000 | 1 354 000 |
|
|
| Årsresultat | -118 000 | 1 567 000 | 1 158 000 | 1 321 000 | 1 038 000 | 1 056 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 942 000 | 949 000 | 995 000 | 1 043 000 | 1 102 000 | 1 219 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 433 000 | 3 259 000 | 2 366 000 | 5 113 000 | 4 854 000 | 5 239 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 939 000 | 2 057 000 | 1 972 000 | 1 594 000 | 1 520 000 | 1 496 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 436 000 | 2 150 000 | 1 389 000 | 4 562 000 | 4 436 000 | 4 962 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,9% | 53,1% | 32,9% | 29,0% | 22,8% | |||
| Resultat av driften i % | -15,1% | 81,9% | 68,2% | 80,8% | 71,3% | 71,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,5 | 1,7 | 2,7 | 3,5 | 3,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 30,4% | 48,9% | 58,7% | 25,9% | 25,5% | 23,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
