Jaru Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 887 000 | 10 714 000 | 10 065 000 | 11 331 000 | 11 151 000 | 10 662 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 857 000 | 1 689 000 | 2 038 000 | 1 430 000 | 1 036 000 | 50 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 334 000 | 1 769 000 | 2 068 000 | 1 443 000 | 1 047 000 | 89 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 689 000 | 1 373 000 | 1 612 000 | 1 125 000 | 815 000 | 67 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 760 000 | 962 000 | 40 000 | 58 000 | 112 000 | 36 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 093 000 | 6 303 000 | 5 327 000 | 4 433 000 | 3 751 000 | 2 954 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 492 000 | 4 303 000 | 3 431 000 | 1 818 000 | 1 694 000 | 1 608 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 361 000 | 2 962 000 | 1 936 000 | 2 673 000 | 2 168 000 | 1 381 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 39,0% | 28,0% | 42,0% | 34,6% | 30,6% | |||
| Resultat av driften i % | 19,2% | 15,8% | 20,2% | 12,6% | 9,3% | 0,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 2,4 | 3,4 | 1,8 | 1,8 | 2,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,3% | 59,2% | 63,9% | 40,5% | 43,9% | 53,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 610 000 | 607 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
