Jan L Westby Karosseri & Lakk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 370 000 | 8 882 000 | 6 687 000 | 6 058 000 | 6 663 000 | 6 421 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 172 000 | 1 383 000 | 654 000 | 727 000 | 927 000 | 996 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 458 000 | 1 520 000 | 681 000 | 734 000 | 941 000 | 1 020 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 136 000 | 1 186 000 | 531 000 | 573 000 | 734 000 | 796 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 607 000 | 658 000 | 744 000 | 767 000 | 921 000 | 1 053 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 001 000 | 10 541 000 | 8 877 000 | 8 264 000 | 7 595 000 | 6 612 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 11 131 000 | 9 995 000 | 8 809 000 | 8 278 000 | 7 705 000 | 6 971 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 476 000 | 1 203 000 | 811 000 | 753 000 | 811 000 | 694 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 12,3% | 14,6% | 7,3% | 8,4% | 11,7% | |||
| Resultat av driften i % | 12,5% | 15,6% | 9,8% | 12,0% | 13,9% | 15,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 9,7 | 11,1 | 16,0 | 16,7 | 13,7 | 14,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 88,3% | 89,2% | 91,6% | 91,7% | 90,5% | 90,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 624 000 | 487 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
