Intersport Bogstadveien AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 775 000 | 20 772 000 | 20 137 000 | 14 785 000 | 14 416 000 | 14 152 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 637 000 | 1 260 000 | 2 214 000 | 1 169 000 | 504 000 | 511 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 642 000 | 1 255 000 | 2 218 000 | 1 565 000 | 506 000 | 510 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 061 000 | 979 000 | 1 730 000 | 1 216 000 | 395 000 | 398 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 10 000 | 22 000 | 52 000 | 82 000 | 246 000 | 288 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 280 000 | 8 999 000 | 7 820 000 | 6 356 000 | 5 411 000 | 4 587 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 132 000 | 7 071 000 | 6 093 000 | 4 363 000 | 4 147 000 | 3 753 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 158 000 | 1 949 000 | 1 779 000 | 2 075 000 | 1 509 000 | 1 123 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 26,0% | 14,9% | 31,0% | 25,9% | 9,6% | |||
| Resultat av driften i % | 12,1% | 6,1% | 11,0% | 7,9% | 3,5% | 3,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,2 | 4,6 | 4,4 | 3,1 | 3,6 | 4,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 80,9% | 78,4% | 77,4% | 67,8% | 73,3% | 77,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 704 000 | 703 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
