Jakola Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 821 000 | 2 486 000 | 5 882 000 | 9 214 000 | 7 258 000 | 5 598 000 |
|
|
| Driftsresultat | -155 000 | -1 615 000 | -50 000 | 845 000 | -176 000 | -645 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -528 000 | -1 963 000 | -296 000 | 576 000 | -516 000 | -904 000 |
|
|
| Årsresultat | -528 000 | -1 963 000 | -296 000 | 576 000 | -516 000 | -904 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 828 000 | 2 380 000 | 2 838 000 | 4 161 000 | 4 382 000 | 4 768 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 206 000 | 337 000 | 706 000 | 1 657 000 | 784 000 | 831 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -3 077 000 | -2 549 000 | -586 000 | -290 000 | -866 000 | -350 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 110 000 | 5 267 000 | 4 129 000 | 6 107 000 | 6 032 000 | 5 949 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -5,4% | -50,3% | -0,5% | 15,5% | -3,2% | |||
| Resultat av driften i % | -5,5% | -65,0% | -0,9% | 9,2% | -2,4% | -11,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 0,4 | 0,4 | 0,7 | 0,5 | 0,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | -151,4% | -93,8% | -16,5% | -5,0% | -16,8% | -6,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 680 000 | 709 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
