Jahre Motor Hamar AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 23 145 000 | 20 391 000 | 20 884 000 | 24 170 000 | 22 931 000 | 19 115 000 |
|
|
| Driftsresultat | 169 000 | 163 000 | -19 000 | 1 739 000 | 1 423 000 | 323 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -239 000 | -237 000 | -269 000 | 1 688 000 | 1 352 000 | 240 000 |
|
|
| Årsresultat | -188 000 | -186 000 | -211 000 | 1 312 000 | 1 052 000 | 186 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 889 000 | 3 046 000 | 3 001 000 | 2 915 000 | 1 510 000 | 1 872 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 810 000 | 8 030 000 | 7 468 000 | 7 397 000 | 8 293 000 | 5 761 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 346 000 | 534 000 | 410 000 | 413 000 | 357 000 | 545 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 352 000 | 10 542 000 | 10 060 000 | 9 899 000 | 9 446 000 | 7 089 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 1,9% | 1,8% | 0,1% | 17,7% | 16,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,7% | 0,8% | -0,1% | 7,2% | 6,2% | 1,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,9 | 2,0 | 2,0 | 1,4 | 1,6 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 4,0% | 4,8% | 3,9% | 4,0% | 3,6% | 7,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 630 000 | 833 000 | 825 000 | 687 000 | 652 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
