Jahr Bilservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 20 404 000 | 17 726 000 | 16 673 000 | 13 910 000 | 11 494 000 | 11 769 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 575 000 | 1 112 000 | 1 679 000 | 1 569 000 | 930 000 | 758 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 774 000 | 1 193 000 | 1 708 000 | 1 609 000 | 995 000 | 880 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 383 000 | 931 000 | 1 332 000 | 1 255 000 | 776 000 | 684 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 841 000 | 5 011 000 | 5 072 000 | 2 270 000 | 621 000 | 697 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 945 000 | 6 434 000 | 5 104 000 | 6 164 000 | 6 343 000 | 7 378 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 126 000 | 6 639 000 | 7 679 000 | 6 731 000 | 5 476 000 | 6 200 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 659 000 | 4 806 000 | 2 497 000 | 1 703 000 | 1 488 000 | 1 875 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 17,8% | 11,2% | 18,5% | 21,0% | 13,3% | |||
| Resultat av driften i % | 7,7% | 6,3% | 10,1% | 11,3% | 8,1% | 6,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,4 | 1,4 | 2,2 | 3,6 | 4,3 | 3,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 69,7% | 58,0% | 75,5% | 79,8% | 78,6% | 76,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 588 000 | 582 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
