J Johansen Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 9 481 000 | 8 565 000 | 9 359 000 | 6 485 000 | 9 294 000 | 7 129 000 |
|
|
| Driftsresultat | 269 000 | -1 129 000 | 138 000 | -781 000 | 1 115 000 | 661 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 117 000 | -1 179 000 | 110 000 | -816 000 | 1 072 000 | 614 000 |
|
|
| Årsresultat | 117 000 | -1 158 000 | 89 000 | -641 000 | 833 000 | 479 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 164 000 | 1 130 000 | 1 093 000 | 1 618 000 | 1 917 000 | 1 600 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 122 000 | 2 015 000 | 2 699 000 | 1 595 000 | 3 505 000 | 2 190 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 051 000 | 934 000 | 2 092 000 | 2 003 000 | 2 645 000 | 1 812 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 236 000 | 2 211 000 | 1 699 000 | 1 209 000 | 2 778 000 | 1 979 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,7% | -32,5% | 3,9% | -18,1% | 24,2% | |||
| Resultat av driften i % | 2,8% | -13,2% | 1,5% | -12,0% | 12,0% | 9,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 0,9 | 1,6 | 1,5 | 1,5 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,7% | 29,7% | 55,2% | 62,4% | 48,8% | 47,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 671 000 | 459 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
