Iveien 3 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 362 000 | 4 173 000 | 3 943 000 | 3 558 000 | 3 512 000 | 3 666 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 399 000 | 2 276 000 | 1 856 000 | 1 695 000 | 2 108 000 | 1 936 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 443 000 | 2 284 000 | 1 860 000 | 1 669 000 | 2 093 000 | 1 906 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 904 000 | 1 808 000 | 1 451 000 | 1 302 000 | 1 632 000 | 1 487 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 755 000 | 9 183 000 | 9 611 000 | 9 007 000 | 9 338 000 | 9 564 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 2 757 000 | 2 661 000 | 2 085 000 | 2 502 000 | 2 146 000 | 2 002 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 542 000 | 7 638 000 | 7 830 000 | 7 879 000 | 8 078 000 | 7 946 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 970 000 | 4 205 000 | 3 865 000 | 3 629 000 | 3 406 000 | 3 621 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 20,9% | 19,4% | 16,0% | 14,7% | 18,3% | |||
| Resultat av driften i % | 55,0% | 54,5% | 47,1% | 47,6% | 60,0% | 52,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,8 | 0,7 | 1,0 | 0,9 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 65,5% | 64,5% | 67,0% | 68,5% | 70,3% | 68,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
