Intersport Åsane AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 20 973 000 | 19 872 000 | 20 887 000 | 25 284 000 | 23 054 000 | 18 269 000 |
|
|
| Driftsresultat | -447 000 | -427 000 | -749 000 | 2 370 000 | 2 504 000 | -210 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -782 000 | -706 000 | -942 000 | 2 277 000 | 2 311 000 | -421 000 |
|
|
| Årsresultat | -610 000 | -551 000 | -735 000 | 1 776 000 | 1 802 000 | -328 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 599 000 | 3 268 000 | 3 795 000 | 230 000 | 318 000 | 453 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 996 000 | 12 325 000 | 12 295 000 | 11 850 000 | 9 810 000 | 10 555 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 938 000 | 3 547 000 | 4 098 000 | 4 833 000 | 6 275 000 | 4 820 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 657 000 | 12 046 000 | 11 992 000 | 7 247 000 | 3 853 000 | 6 188 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,9% | -2,6% | -5,3% | 21,4% | 23,7% | |||
| Resultat av driften i % | -2,1% | -2,1% | -3,6% | 9,4% | 10,9% | -1,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,4 | 1,5 | 1,6 | 2,5 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 18,8% | 22,7% | 25,5% | 40,0% | 62,0% | 43,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
