Intakt Bilskade Stjørdal AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 32 043 000 | 28 320 000 | 23 651 000 | 19 464 000 | 20 020 000 | 17 170 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 644 000 | 1 537 000 | 1 246 000 | 648 000 | 785 000 | 696 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 641 000 | 1 534 000 | 1 258 000 | 658 000 | 779 000 | 667 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 062 000 | 1 196 000 | 982 000 | 512 000 | 605 000 | 518 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 427 000 | 1 053 000 | 950 000 | 1 242 000 | 1 563 000 | 1 828 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 915 000 | 7 445 000 | 10 417 000 | 9 798 000 | 7 640 000 | 2 871 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 718 000 | 1 607 000 | 1 587 000 | 1 405 000 | 1 393 000 | 1 388 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 624 000 | 6 892 000 | 9 780 000 | 9 636 000 | 7 810 000 | 3 311 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 33,5% | 15,5% | 11,2% | 8,7% | 11,3% | |||
| Resultat av driften i % | 8,3% | 5,4% | 5,3% | 3,3% | 3,9% | 4,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | 1,0 | 1,0 | 0,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,4% | 18,9% | 14,0% | 12,7% | 15,1% | 29,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 525 000 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
