Innlandet Auto AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 66 379 000 | 54 815 000 | 48 920 000 | 66 592 000 | 61 760 000 | 35 585 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 085 000 | 731 000 | 363 000 | 1 716 000 | 3 051 000 | 1 232 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 487 000 | 180 000 | 58 000 | 990 000 | 2 500 000 | 1 005 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 160 000 | 159 000 | 58 000 | 740 000 | 1 950 000 | 784 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 8 663 000 | 8 350 000 | 5 051 000 | 6 455 000 | 6 342 000 | 3 913 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 981 000 | 4 064 000 | 5 016 000 | 6 033 000 | 5 540 000 | 4 891 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 128 000 | 787 000 | 628 000 | 570 000 | 297 000 | 63 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 516 000 | 11 626 000 | 9 439 000 | 11 920 000 | 11 584 000 | 8 739 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 19,2% | 9,7% | 7,0% | 14,1% | 29,5% | |||
| Resultat av driften i % | 3,1% | 1,3% | 0,7% | 2,6% | 4,9% | 3,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 0,9 | 1,6 | 1,5 | 0,7 | 1,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 8,3% | 6,3% | 6,2% | 4,6% | 2,5% | 0,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 1 212 000 | 1 212 000 | 1 181 000 | 791 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
