Ingeniør A Hamstad AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 677 000 | 5 736 000 | 4 807 000 | 9 667 000 | 4 638 000 | 5 392 000 |
|
|
| Driftsresultat | 444 000 | 870 000 | 1 162 000 | 6 188 000 | 1 344 000 | 1 724 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -393 000 | 399 000 | 385 000 | 5 743 000 | 2 162 000 | 3 259 000 |
|
|
| Årsresultat | -306 000 | 311 000 | 317 000 | 4 479 000 | 1 936 000 | 2 982 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 42 485 000 | 46 261 000 | 43 757 000 | 46 407 000 | 47 654 000 | 48 636 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 386 000 | 18 580 000 | 11 331 000 | 13 558 000 | 2 160 000 | 3 372 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 163 000 | 7 510 000 | 12 035 000 | 14 814 000 | 22 525 000 | 21 965 000 |
|
|
| Sum gjeld | 42 709 000 | 57 331 000 | 43 053 000 | 45 151 000 | 27 288 000 | 30 043 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,1% | 3,4% | 2,1% | 11,4% | 5,2% | |||
| Resultat av driften i % | 7,8% | 15,2% | 24,2% | 64,0% | 29,0% | 32,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 0,9 | 0,7 | 0,8 | 0,3 | 0,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 14,4% | 11,6% | 21,8% | 24,7% | 45,2% | 42,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
