Industriveien 29 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 370 000 | 2 116 000 | 1 968 000 | 1 883 000 | 1 850 000 | 1 780 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 514 000 | 1 738 000 | 1 613 000 | 1 571 000 | 1 542 000 | 1 465 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 564 000 | 1 806 000 | 1 638 000 | 1 574 000 | 1 563 000 | 1 517 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 220 000 | 1 408 000 | 1 278 000 | 1 228 000 | 1 219 000 | 1 183 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 747 000 | 3 176 000 | 3 312 000 | 3 449 000 | 3 591 000 | 3 583 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 297 000 | 2 262 000 | 1 957 000 | 1 701 000 | 5 005 000 | 4 951 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 607 000 | 3 540 000 | 3 539 000 | 3 529 000 | 3 511 000 | 6 969 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 437 000 | 1 898 000 | 1 731 000 | 1 621 000 | 5 086 000 | 1 564 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 27,3% | 33,7% | 31,4% | 22,9% | 18,2% | |||
| Resultat av driften i % | 63,9% | 82,1% | 82,0% | 83,4% | 83,4% | 82,3% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 1,2 | 1,1 | 1,0 | 1,0 | 3,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 59,7% | 65,1% | 67,2% | 68,5% | 40,8% | 81,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
