Indre Agder Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 47 161 000 | 41 189 000 | 55 089 000 | 49 608 000 | 47 485 000 | 44 925 000 |
|
|
| Driftsresultat | -436 000 | -711 000 | 957 000 | 493 000 | 696 000 | 614 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -426 000 | -665 000 | 907 000 | 421 000 | 452 000 | 339 000 |
|
|
| Årsresultat | -333 000 | -520 000 | 707 000 | 328 000 | 352 000 | 262 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 012 000 | 1 930 000 | 2 078 000 | 1 773 000 | 1 454 000 | 1 504 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 312 000 | 8 549 000 | 9 577 000 | 11 084 000 | 11 249 000 | 11 217 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 181 000 | 3 052 000 | 3 571 000 | 2 864 000 | 2 984 000 | 2 632 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 143 000 | 7 427 000 | 8 083 000 | 9 993 000 | 9 720 000 | 10 090 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,8% | -5,5% | 7,9% | 4,0% | 5,5% | |||
| Resultat av driften i % | -0,9% | -1,7% | 1,7% | 1,0% | 1,5% | 1,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,5 | 1,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,9% | 29,1% | 30,6% | 22,3% | 23,5% | 20,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 762 000 | 777 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
