Idland VVS AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 757 000 | 11 393 000 | 10 650 000 | 11 473 000 | 9 013 000 | 9 901 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 143 000 | 1 639 000 | 1 551 000 | 2 094 000 | 428 000 | 987 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 178 000 | 1 702 000 | 1 604 000 | 2 141 000 | 477 000 | 996 000 |
|
|
| Årsresultat | 945 000 | 1 338 000 | 1 261 000 | 1 675 000 | 376 000 | 782 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 347 000 | 2 845 000 | 1 973 000 | 1 840 000 | 840 000 | 1 359 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 630 000 | 4 355 000 | 4 891 000 | 4 534 000 | 4 096 000 | 3 376 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 642 000 | 2 633 000 | 2 230 000 | 2 620 000 | 2 445 000 | 2 675 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 336 000 | 4 568 000 | 4 633 000 | 3 753 000 | 2 491 000 | 2 060 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,2% | 25,3% | 24,8% | 38,2% | 10,2% | |||
| Resultat av driften i % | 7,3% | 14,4% | 14,6% | 18,3% | 4,7% | 10,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 1,6 | 1,4 | 1,8 | 1,7 | 2,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,9% | 36,6% | 32,5% | 41,1% | 49,5% | 56,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 595 000 | 687 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
