Hunsbedt Bilberging AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 58 380 000 | 49 292 000 | 28 269 000 | 18 551 000 | 19 322 000 | 15 748 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 672 000 | 1 091 000 | 139 000 | -2 000 | 765 000 | 296 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 964 000 | 465 000 | 152 000 | -131 000 | 641 000 | 162 000 |
|
|
| Årsresultat | 751 000 | 362 000 | 115 000 | -102 000 | 500 000 | 126 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 12 355 000 | 10 569 000 | 13 519 000 | 10 626 000 | 4 371 000 | 2 623 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 986 000 | 13 965 000 | 7 646 000 | 8 252 000 | 7 321 000 | 10 701 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 843 000 | 5 092 000 | 4 730 000 | 4 405 000 | 4 395 000 | 4 123 000 |
|
|
| Sum gjeld | 28 498 000 | 19 441 000 | 16 435 000 | 14 473 000 | 7 298 000 | 9 200 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,8% | 4,8% | 0,8% | 0,2% | 6,4% | |||
| Resultat av driften i % | 2,9% | 2,2% | 0,5% | 0,0% | 4,0% | 1,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 4,4 | 0,7 | 0,5 | 0,6 | 1,0 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 17,0% | 20,8% | 22,3% | 23,3% | 37,6% | 30,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 320 000 | 320 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
