HT Bil & Buss AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 44 133 000 | 27 297 000 | 8 843 000 | 17 580 000 | 13 778 000 | 23 719 000 |
|
|
| Driftsresultat | 7 456 000 | 7 693 000 | 932 000 | 2 217 000 | 546 000 | 1 354 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 8 562 000 | 8 103 000 | 1 062 000 | 2 251 000 | 609 000 | 1 466 000 |
|
|
| Årsresultat | 6 743 000 | 6 320 000 | 828 000 | 1 756 000 | 475 000 | 1 143 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 238 000 | 362 000 | 2 718 000 | 2 881 000 | 2 911 000 | 657 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 23 137 000 | 17 917 000 | 9 670 000 | 11 553 000 | 8 653 000 | 11 040 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 16 065 000 | 15 322 000 | 12 002 000 | 12 174 000 | 10 418 000 | 9 943 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 311 000 | 2 957 000 | 386 000 | 2 261 000 | 1 147 000 | 1 753 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 41,3% | 52,9% | 7,9% | 17,3% | 5,3% | |||
| Resultat av driften i % | 16,9% | 28,2% | 10,5% | 12,6% | 4,0% | 5,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,2 | 6,6 | 30,0 | 5,3 | 8,3 | 6,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 68,7% | 83,8% | 96,9% | 84,3% | 90,1% | 85,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 158 000 | 614 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
