Hss Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 116 242 000 | 133 998 000 | 126 539 000 | 97 010 000 | 81 235 000 | 82 127 000 |
|
|
| Driftsresultat | 824 000 | 3 262 000 | 4 856 000 | 2 038 000 | 2 876 000 | 3 963 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 436 000 | -1 940 000 | 3 991 000 | 1 738 000 | 2 110 000 | 839 000 |
|
|
| Årsresultat | 63 000 | -2 344 000 | 3 109 000 | 1 356 000 | 1 646 000 | 110 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 13 115 000 | 15 171 000 | 27 975 000 | 28 016 000 | 31 752 000 | 25 850 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 163 000 | 14 892 000 | 17 033 000 | 15 521 000 | 17 375 000 | 14 918 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 183 000 | 1 421 000 | 3 631 000 | 4 122 000 | 3 458 000 | 1 812 000 |
|
|
| Sum gjeld | 23 095 000 | 28 641 000 | 41 376 000 | 39 416 000 | 45 669 000 | 38 955 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 3,6% | 9,2% | 11,4% | 5,0% | 6,9% | |||
| Resultat av driften i % | 0,7% | 2,4% | 3,8% | 2,1% | 3,5% | 4,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,7 | 0,8 | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 12,1% | 4,7% | 8,1% | 9,5% | 7,0% | 4,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
