Holmen Bilservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 10 190 000 | 10 656 000 | 11 419 000 | 10 960 000 | 11 091 000 | 10 423 000 |
|
|
| Driftsresultat | 662 000 | 1 096 000 | 1 440 000 | 1 581 000 | 1 433 000 | 1 264 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 803 000 | 1 252 000 | 1 458 000 | 1 584 000 | 1 435 000 | 1 247 000 |
|
|
| Årsresultat | 627 000 | 977 000 | 1 137 000 | 1 235 000 | 1 119 000 | 972 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 681 000 | 906 000 | 1 004 000 | 533 000 | 454 000 | 482 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 033 000 | 8 167 000 | 7 116 000 | 6 542 000 | 5 168 000 | 3 788 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 379 000 | 4 753 000 | 6 776 000 | 5 639 000 | 4 403 000 | 3 285 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 334 000 | 4 321 000 | 1 344 000 | 1 436 000 | 1 219 000 | 985 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,1% | 14,6% | 19,1% | 25,0% | 29,2% | |||
| Resultat av driften i % | 6,5% | 10,3% | 12,6% | 14,4% | 12,9% | 12,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,1 | 1,9 | 5,4 | 4,6 | 4,2 | 3,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 69,7% | 52,4% | 83,4% | 79,7% | 78,3% | 76,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 963 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
