Holm Shipping AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 67 902 000 | 80 710 000 | 69 712 000 | 56 240 000 | 57 000 000 | 53 359 000 |
|
|
| Driftsresultat | -8 464 000 | -55 000 | 1 880 000 | 405 000 | 900 000 | 889 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -12 573 000 | 92 000 | 1 933 000 | 377 000 | 944 000 | 916 000 |
|
|
| Årsresultat | -11 032 000 | 408 000 | 1 505 000 | 294 000 | 736 000 | 713 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 592 000 | 5 089 000 | 2 558 000 | 2 542 000 | 2 694 000 | 1 623 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 21 454 000 | 17 620 000 | 21 918 000 | 15 911 000 | 16 354 000 | 15 515 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 232 000 | 13 419 000 | 13 011 000 | 11 506 000 | 11 212 000 | 10 475 000 |
|
|
| Sum gjeld | 12 814 000 | 9 290 000 | 11 465 000 | 6 947 000 | 7 836 000 | 6 662 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -36,8% | 0,9% | 9,7% | 2,5% | 5,8% | |||
| Resultat av driften i % | -12,5% | -0,1% | 2,7% | 0,7% | 1,6% | 1,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,7 | 1,9 | 1,9 | 2,3 | 2,1 | 2,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 41,9% | 59,1% | 53,2% | 62,4% | 58,9% | 61,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 917 000 | 1 044 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
