Hønefoss Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 82 438 000 | 85 839 000 | 76 759 000 | 81 198 000 | 78 720 000 | 68 257 000 |
|
|
| Driftsresultat | 206 000 | 2 092 000 | 1 828 000 | 1 506 000 | 2 109 000 | 637 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -407 000 | 1 604 000 | 1 430 000 | 1 141 000 | 1 686 000 | 175 000 |
|
|
| Årsresultat | -318 000 | 1 251 000 | 1 115 000 | 890 000 | 1 314 000 | 136 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 825 000 | 527 000 | 487 000 | 417 000 | 604 000 | 720 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 14 290 000 | 14 175 000 | 14 501 000 | 12 661 000 | 9 947 000 | 12 461 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 4 233 000 | 4 551 000 | 4 300 000 | 3 185 000 | 3 295 000 | 1 982 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 881 000 | 10 151 000 | 10 687 000 | 9 892 000 | 7 255 000 | 11 199 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 1,4% | 14,1% | 13,1% | 12,8% | 17,8% | |||
| Resultat av driften i % | 0,2% | 2,4% | 2,4% | 1,9% | 2,7% | 0,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,7 | 3,1 | 2,3 | 1,9 | 2,4 | 2,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 28,0% | 31,0% | 28,7% | 24,4% | 31,2% | 15,0% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 605 000 | 662 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
