Hinna Park Logistikk AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 6 279 000 | 6 064 000 | 6 082 000 | 5 384 000 | 5 516 000 | 5 125 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 579 000 | 2 838 000 | 2 623 000 | 2 004 000 | 702 000 | 1 728 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 727 000 | 943 000 | 801 000 | 490 000 | -729 000 | -21 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 347 000 | 735 000 | 624 000 | 382 000 | -569 000 | -16 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 72 641 000 | 74 161 000 | 76 190 000 | 78 458 000 | 80 773 000 | 86 063 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 212 000 | 2 158 000 | 2 578 000 | 94 000 | 174 000 | 183 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 29 729 000 | 30 169 000 | 31 104 000 | 32 378 000 | 33 653 000 | 36 769 000 |
|
|
| Sum gjeld | 46 124 000 | 46 151 000 | 47 664 000 | 46 174 000 | 47 295 000 | 49 477 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 4,7% | 3,7% | 3,3% | 2,5% | 0,9% | |||
| Resultat av driften i % | 57,0% | 46,8% | 43,1% | 37,2% | 12,7% | 33,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,6 | 0,4 | 0,6 | 0,0 | 0,1 | 0,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 39,2% | 39,5% | 39,5% | 41,2% | 41,6% | 42,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
