Hilux AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 486 000 | 20 927 000 | 12 869 000 | 16 588 000 | 12 222 000 | 4 804 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 230 000 | 2 745 000 | 1 080 000 | 2 507 000 | 1 974 000 | 519 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 179 000 | 2 707 000 | 1 046 000 | 2 470 000 | 1 965 000 | 520 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 687 000 | 2 095 000 | 816 000 | 1 927 000 | 1 532 000 | 405 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 3 708 000 | 3 631 000 | 1 500 000 | 1 478 000 | 1 000 000 | 72 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 478 000 | 5 260 000 | 4 365 000 | 4 901 000 | 3 643 000 | 1 886 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 750 000 | 3 063 000 | 1 868 000 | 1 052 000 | 1 626 000 | 894 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 436 000 | 5 829 000 | 3 997 000 | 5 327 000 | 3 017 000 | 1 064 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 24,7% | 37,2% | 17,6% | 45,5% | 59,8% | |||
| Resultat av driften i % | 9,1% | 13,1% | 8,4% | 15,1% | 16,2% | 10,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,1 | 1,0 | 1,3 | 1,1 | 1,5 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,8% | 34,5% | 31,8% | 16,5% | 35,0% | 45,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 926 000 | 882 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
