Otto Moe Bilutleie AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 969 000 | 3 788 000 | 3 605 000 | 3 304 000 | 3 616 000 | 3 270 000 |
|
|
| Driftsresultat | 768 000 | 660 000 | -279 000 | -198 000 | -328 000 | -439 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 783 000 | 352 000 | -514 000 | -448 000 | -1 128 000 | -689 000 |
|
|
| Årsresultat | 610 000 | 275 000 | -401 000 | -349 000 | -880 000 | -537 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 453 000 | 12 187 000 | 18 696 000 | 17 551 000 | 20 270 000 | 44 470 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 133 000 | 5 804 000 | 4 383 000 | 2 951 000 | 1 841 000 | 1 820 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 338 000 | 9 727 000 | 9 453 000 | 9 500 000 | 9 718 000 | 9 893 000 |
|
|
| Sum gjeld | 4 248 000 | 8 263 000 | 13 625 000 | 11 002 000 | 12 393 000 | 36 396 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 6,1% | 3,4% | -0,8% | -0,9% | -1,0% | |||
| Resultat av driften i % | 25,9% | 17,4% | -7,7% | -6,0% | -9,1% | -13,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 14,0 | 25,7 | 0,9 | 7,2 | 4,9 | 0,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 70,9% | 54,1% | 41,0% | 46,3% | 43,9% | 21,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
