Hegsbroveien 70-72 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 5 615 000 | 5 278 000 | 4 533 000 | 4 512 000 | 4 602 000 | 4 154 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 043 000 | 2 529 000 | 1 528 000 | 1 984 000 | 2 057 000 | 1 066 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 920 000 | 1 332 000 | 540 000 | 1 068 000 | 1 017 000 | 32 000 |
|
|
| Årsresultat | 717 000 | 1 039 000 | 421 000 | 833 000 | 1 048 000 | 32 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 29 270 000 | 30 552 000 | 31 497 000 | 26 176 000 | 27 125 000 | 26 268 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 187 000 | 4 708 000 | 3 179 000 | 3 667 000 | 2 830 000 | 2 273 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 847 000 | 4 990 000 | 3 793 000 | 3 372 000 | 2 539 000 | 1 234 000 |
|
|
| Sum gjeld | 29 609 000 | 30 269 000 | 30 884 000 | 26 471 000 | 27 416 000 | 27 306 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 8,0% | 7,8% | 5,0% | 6,9% | 7,3% | |||
| Resultat av driften i % | 36,4% | 47,9% | 33,7% | 44,0% | 44,7% | 25,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 7,7 | 6,1 | 6,5 | 12,4 | 6,7 | 3,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 16,5% | 14,2% | 10,9% | 11,3% | 8,5% | 4,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
