Havlandet Ras Pilot AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 1 891 000 | 16 767 000 | 19 282 000 | 17 013 000 | 0 | 0 |
|
|
| Driftsresultat | 17 000 | -10 000 | -10 357 000 | -12 609 000 | -1 405 000 | -1 531 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 884 000 | 339 000 | -10 746 000 | -13 062 000 | -1 717 000 | -1 516 000 |
|
|
| Årsresultat | 689 000 | 264 000 | -8 382 000 | -10 188 000 | -1 339 000 | -1 183 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 13 792 000 | 10 966 000 | 25 414 000 | 38 725 000 | 43 695 000 | 8 974 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 20 671 000 | 23 393 000 | 10 950 000 | 17 400 000 | 6 426 000 | 3 876 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 12 689 000 | 32 000 000 | 32 000 000 | 34 006 000 | 32 838 000 | 2 000 000 |
|
|
| Sum gjeld | 21 774 000 | 2 360 000 | 4 363 000 | 22 120 000 | 17 283 000 | 10 850 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,6% | 1,1% | -22,4% | -23,7% | -4,5% | |||
| Resultat av driften i % | 0,9% | -0,1% | -53,7% | -74,1% | ||||
| Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 15,0 | 3,5 | 0,9 | 0,4 | 0,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 36,8% | 93,1% | 88,0% | 60,6% | 65,5% | 15,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
