Hanssen Maskin & Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 19 114 000 | 16 277 000 | 13 641 000 | 10 469 000 | 9 938 000 | 7 509 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 889 000 | 1 950 000 | 421 000 | -164 000 | 605 000 | -387 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 720 000 | 1 793 000 | 322 000 | -213 000 | 600 000 | -397 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 342 000 | 1 398 000 | 251 000 | -167 000 | 468 000 | -309 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 249 000 | 926 000 | 663 000 | 645 000 | 544 000 | 695 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 8 279 000 | 7 509 000 | 7 372 000 | 5 522 000 | 3 060 000 | 2 141 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 383 000 | 2 238 000 | 2 088 000 | 2 227 000 | 2 393 000 | 1 926 000 |
|
|
| Sum gjeld | 7 145 000 | 6 196 000 | 5 947 000 | 3 939 000 | 1 209 000 | 911 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 21,1% | 23,7% | 5,9% | -3,3% | 18,9% | |||
| Resultat av driften i % | 9,9% | 12,0% | 3,1% | -1,6% | 6,1% | -5,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,6 | 2,1 | 2,4 | 5,4 | 2,7 | 2,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 25,0% | 26,5% | 26,0% | 36,1% | 66,4% | 67,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 783 000 | 722 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
