Hammerfest Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 4 462 000 | 5 075 000 | 6 257 000 | 5 707 000 | 5 045 000 | 4 999 000 |
|
|
| Driftsresultat | -129 000 | -710 000 | -121 000 | 52 000 | 306 000 | 345 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -131 000 | -706 000 | -159 000 | 5 000 | 243 000 | 271 000 |
|
|
| Årsresultat | -131 000 | -706 000 | -159 000 | -68 000 | 175 000 | 218 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 346 000 | 1 632 000 | 2 173 000 | 3 470 000 | 3 740 000 | 4 442 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 696 000 | 1 447 000 | 1 761 000 | 1 582 000 | 1 763 000 | 1 427 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 226 000 | 2 356 000 | 3 062 000 | 3 221 000 | 3 290 000 | 3 114 000 |
|
|
| Sum gjeld | 816 000 | 723 000 | 872 000 | 1 831 000 | 2 214 000 | 2 754 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -4,1% | -20,1% | -2,5% | 1,2% | 5,5% | |||
| Resultat av driften i % | -2,9% | -14,0% | -1,9% | 0,9% | 6,1% | 6,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 2,0 | 2,0 | 1,8 | 2,0 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 73,2% | 76,5% | 77,8% | 63,8% | 59,8% | 53,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 965 000 | 1 217 000 | 1 347 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
