Hammerfest Motorsenter AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 15 471 000 | 16 316 000 | 15 566 000 | 13 726 000 | 16 021 000 | 9 548 000 |
|
|
| Driftsresultat | -114 000 | 929 000 | 1 617 000 | 724 000 | -798 000 | -1 115 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -142 000 | 839 000 | 1 494 000 | 603 000 | -1 014 000 | -1 192 000 |
|
|
| Årsresultat | 29 000 | 577 000 | 1 101 000 | 482 000 | -1 014 000 | -1 192 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 498 000 | 772 000 | 1 208 000 | 2 512 000 | 3 467 000 | 2 453 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 3 196 000 | 2 805 000 | 3 853 000 | 2 733 000 | 3 762 000 | 5 394 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 180 000 | 2 196 000 | 1 619 000 | 518 000 | 37 000 | 18 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 515 000 | 1 382 000 | 3 442 000 | 4 727 000 | 7 192 000 | 7 828 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -2,8% | 21,8% | 31,5% | 11,6% | -10,5% | |||
| Resultat av driften i % | -0,7% | 5,7% | 10,4% | 5,3% | -5,0% | -11,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 6,2 | 5,0 | 2,5 | 1,6 | 1,3 | 3,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 59,0% | 61,4% | 32,0% | 9,9% | 0,5% | 0,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 866 000 | 388 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
