Hagland Bulk Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 323 000 | 1 359 000 | -1 262 000 | -2 645 000 | 74 000 | 587 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 323 000 | 1 359 000 | -1 262 000 | -2 645 000 | 74 000 | 587 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 314 000 | 1 299 000 | -1 489 000 | -2 672 000 | 71 000 | 587 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 308 000 | 1 298 000 | -1 492 000 | -2 675 000 | 67 000 | 584 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 29 677 000 | 20 654 000 | 19 295 000 | 20 557 000 | 10 667 000 | 9 443 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 014 000 | 5 721 000 | 5 427 000 | 5 033 000 | 3 528 000 | 34 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 35 565 000 | 26 261 000 | 19 264 000 | 15 356 000 | 13 031 000 | 9 464 000 |
|
|
| Sum gjeld | 126 000 | 114 000 | 5 459 000 | 10 235 000 | 1 164 000 | 13 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,7% | 5,3% | -5,0% | -13,2% | 0,6% | |||
| Resultat av driften i % | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 100,0% | 100,0% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 47,7 | 50,2 | 1,0 | 0,5 | 3,0 | 6,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 99,6% | 99,6% | 77,9% | 60,0% | 91,8% | 99,9% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
