Håkon VII gate 19 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 227 000 | 2 443 000 | 3 312 000 | 6 229 000 | 2 447 000 | 3 109 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 907 000 | 695 000 | 1 863 000 | 4 407 000 | 931 000 | 1 903 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 952 000 | 704 000 | 1 875 000 | 4 418 000 | 935 000 | 1 916 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 142 000 | 549 000 | 1 765 000 | 4 203 000 | 729 000 | 1 494 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 085 000 | 2 591 000 | 2 644 000 | 2 699 000 | 2 945 000 | 2 860 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 1 798 000 | 15 169 000 | 14 213 000 | 16 188 000 | 7 266 000 | 6 184 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 628 000 | 1 476 000 | 6 018 000 | 7 253 000 | 3 565 000 | 3 459 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 255 000 | 16 284 000 | 10 841 000 | 11 635 000 | 6 647 000 | 5 585 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 18,0% | 4,1% | 10,5% | 30,4% | 9,7% | |||
| Resultat av driften i % | 59,1% | 28,4% | 56,3% | 70,7% | 38,0% | 61,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,8 | 2,4 | 3,6 | 3,0 | 6,2 | 1,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 41,9% | 8,3% | 35,7% | 38,4% | 34,9% | 38,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
