Gumpen Skade og Bilpleie AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 98 697 000 | 86 789 000 | 35 311 000 | 0 | 731 000 | 56 912 000 |
|
|
| Driftsresultat | 3 695 000 | 1 643 000 | 1 705 000 | -125 000 | -645 000 | -3 495 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 414 000 | 1 037 000 | 1 650 000 | -100 000 | -643 000 | -3 705 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 600 000 | 773 000 | 1 277 000 | -78 000 | -502 000 | -2 894 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 14 802 000 | 17 720 000 | 15 748 000 | 46 000 | 24 000 | 1 527 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 13 203 000 | 9 405 000 | 5 274 000 | 5 809 000 | 5 875 000 | 11 291 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 601 000 | 7 784 000 | 7 011 000 | 5 735 000 | 5 812 000 | 5 191 000 |
|
|
| Sum gjeld | 22 405 000 | 19 341 000 | 14 011 000 | 121 000 | 86 000 | 7 627 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 13,5% | 6,9% | 12,9% | -1,7% | -6,8% | |||
| Resultat av driften i % | 3,7% | 1,9% | 4,8% | -88,2% | -6,1% | |||
| Likviditetsgrad 1 | 0,6 | 0,5 | 0,4 | 48,0 | 68,3 | 1,5 | ||
| Egenkapitalandel i % | 20,0% | 28,7% | 33,4% | 98,0% | 98,5% | 40,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 939 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
