Gulla Transport AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 21 828 000 | 19 742 000 | 20 919 000 | 17 602 000 | 16 512 000 | 16 853 000 |
|
|
| Driftsresultat | 305 000 | -454 000 | 1 880 000 | -17 000 | 1 437 000 | 684 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 253 000 | -396 000 | 1 845 000 | 30 000 | 1 289 000 | 637 000 |
|
|
| Årsresultat | 299 000 | -224 000 | 1 489 000 | 74 000 | 1 048 000 | 499 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 11 799 000 | 10 133 000 | 11 036 000 | 9 268 000 | 6 788 000 | 5 675 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 577 000 | 4 634 000 | 4 707 000 | 4 203 000 | 5 163 000 | 4 642 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 6 686 000 | 6 487 000 | 6 811 000 | 5 522 000 | 5 597 000 | 4 650 000 |
|
|
| Sum gjeld | 9 691 000 | 8 280 000 | 8 932 000 | 7 949 000 | 6 354 000 | 5 667 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 5,4% | 0,0% | 14,6% | 1,8% | 13,4% | |||
| Resultat av driften i % | 1,4% | -2,3% | 9,0% | -0,1% | 8,7% | 4,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,6 | 2,9 | 4,3 | 4,0 | 4,0 | 3,4 | ||
| Egenkapitalandel i % | 40,8% | 43,9% | 43,3% | 41,0% | 46,8% | 45,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 666 000 | 654 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
