Grindheim Bil og Mek Verksted AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 14 555 000 | 13 104 000 | 13 288 000 | 12 316 000 | 11 091 000 | 10 920 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 013 000 | 974 000 | 1 114 000 | 553 000 | 594 000 | 375 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 964 000 | 919 000 | 1 051 000 | 496 000 | 529 000 | 309 000 |
|
|
| Årsresultat | 752 000 | 717 000 | 820 000 | 387 000 | 412 000 | 241 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 032 000 | 3 274 000 | 3 112 000 | 2 779 000 | 2 694 000 | 2 737 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 6 680 000 | 6 907 000 | 6 107 000 | 5 424 000 | 5 100 000 | 4 466 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 7 722 000 | 6 970 000 | 6 253 000 | 5 433 000 | 5 047 000 | 4 634 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 991 000 | 3 212 000 | 2 967 000 | 2 771 000 | 2 748 000 | 2 570 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 10,1% | 10,4% | 12,9% | 7,0% | 8,0% | |||
| Resultat av driften i % | 7,0% | 7,4% | 8,4% | 4,5% | 5,4% | 3,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 3,2 | 3,1 | 3,3 | 3,4 | 3,4 | 3,6 | ||
| Egenkapitalandel i % | 72,1% | 68,5% | 67,8% | 66,2% | 64,8% | 64,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 672 000 | 672 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
