Gressvik Bilservice AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 406 000 | 10 919 000 | 9 845 000 | 9 454 000 | 9 154 000 | 8 221 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 050 000 | 1 770 000 | 1 618 000 | 1 513 000 | 1 213 000 | 1 285 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 123 000 | 1 752 000 | 1 603 000 | 1 510 000 | 1 212 000 | 1 286 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 625 000 | 1 360 000 | 1 246 000 | 1 178 000 | 944 000 | 1 004 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 253 000 | 387 000 | 503 000 | 482 000 | 84 000 | 53 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 901 000 | 3 560 000 | 2 815 000 | 2 884 000 | 2 563 000 | 2 328 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 2 486 000 | 1 461 000 | 701 000 | 655 000 | 577 000 | 1 033 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 668 000 | 2 486 000 | 2 617 000 | 2 711 000 | 2 071 000 | 1 348 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 47,2% | 48,8% | 48,4% | 50,3% | 48,3% | |||
| Resultat av driften i % | 18,0% | 16,2% | 16,4% | 16,0% | 13,3% | 15,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,5 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,7 | ||
| Egenkapitalandel i % | 48,2% | 37,0% | 21,1% | 19,5% | 21,8% | 43,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 806 000 | 745 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
