Gomatic AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 7 452 000 | 5 981 000 | 4 171 000 | 2 652 000 | 1 821 000 | 933 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 975 000 | 3 773 000 | 2 487 000 | -420 000 | -1 331 000 | 310 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 4 739 000 | 3 668 000 | 2 461 000 | -479 000 | -1 334 000 | 310 000 |
|
|
| Årsresultat | 3 849 000 | 3 010 000 | 1 920 000 | -374 000 | -1 043 000 | 242 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 448 000 | 2 879 000 | 715 000 | 1 252 000 | 1 822 000 | 1 461 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 9 232 000 | 6 396 000 | 4 026 000 | 971 000 | 1 536 000 | 1 553 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 026 000 | 2 292 000 | 1 598 000 | 1 701 000 | 1 817 000 | 2 177 000 |
|
|
| Sum gjeld | 10 654 000 | 6 983 000 | 3 144 000 | 522 000 | 1 540 000 | 837 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 46,0% | 55,7% | 72,4% | -14,4% | -41,2% | |||
| Resultat av driften i % | 66,8% | 63,1% | 59,6% | -15,8% | -73,1% | 33,2% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 1,5 | 1,3 | 1,9 | 1,0 | 1,9 | ||
| Egenkapitalandel i % | 22,1% | 24,7% | 33,7% | 76,5% | 54,1% | 72,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 731 000 | 681 000 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
