Gneisveien 40 AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 068 000 | 3 009 000 | 3 458 000 | 3 291 000 | 3 267 000 | 3 789 000 |
|
|
| Driftsresultat | 426 000 | 2 139 000 | 2 603 000 | 2 480 000 | 2 492 000 | 2 937 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 497 000 | 2 194 000 | 2 603 000 | 2 480 000 | 2 493 000 | 2 937 000 |
|
|
| Årsresultat | 388 000 | 1 711 000 | 2 031 000 | 1 935 000 | 1 944 000 | 2 291 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 33 801 000 | 22 577 000 | 23 088 000 | 23 600 000 | 24 111 000 | 24 622 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 035 000 | 646 000 | 512 000 | 348 000 | 361 000 | 252 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 36 530 000 | 21 142 000 | 21 474 000 | 21 906 000 | 22 472 000 | 23 037 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 306 000 | 2 080 000 | 2 126 000 | 2 041 000 | 2 000 000 | 1 838 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 1,6% | 9,4% | 10,9% | 10,2% | 10,1% | |||
| Resultat av driften i % | 20,6% | 71,1% | 75,3% | 75,4% | 76,3% | 77,5% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 15,7 | 3,2 | 1,9 | 1,5 | 1,6 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 94,1% | 91,0% | 91,0% | 91,5% | 91,8% | 92,6% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
