Gimsøy torg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 207 000 | 2 121 000 | 1 979 000 | 1 901 000 | 1 866 000 | 1 838 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 730 000 | 1 728 000 | 1 605 000 | 1 463 000 | 1 460 000 | 1 404 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 611 000 | 1 621 000 | 1 441 000 | 1 265 000 | 1 291 000 | 1 117 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 256 000 | 1 264 000 | 1 124 000 | 987 000 | 1 007 000 | 871 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 14 245 000 | 14 498 000 | 14 760 000 | 15 029 000 | 15 309 000 | 15 596 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 000 | 1 363 000 | 647 000 | 1 793 000 | 6 910 000 | 6 131 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 018 000 | 8 961 000 | 8 897 000 | 8 774 000 | 8 587 000 | 8 280 000 |
|
|
| Sum gjeld | 5 235 000 | 6 900 000 | 6 509 000 | 8 048 000 | 13 633 000 | 13 448 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 11,9% | 11,3% | 10,2% | 7,5% | 7,3% | |||
| Resultat av driften i % | 78,4% | 81,5% | 81,1% | 77,0% | 78,2% | 76,4% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,0 | 0,2 | 0,5 | 1,6 | 6,7 | 21,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | 63,3% | 56,5% | 57,8% | 52,2% | 38,6% | 38,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
