Geo Trade AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 622 000 | 88 000 | 417 000 | 299 000 | 50 000 | 452 000 |
|
|
| Driftsresultat | 454 000 | -1 302 000 | -1 369 000 | -291 000 | -1 753 000 | -107 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 436 000 | -1 288 000 | -1 403 000 | -324 000 | -1 779 000 | -122 000 |
|
|
| Årsresultat | 436 000 | -1 288 000 | -1 403 000 | -324 000 | -1 779 000 | -122 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 1 851 000 | 3 158 000 | 3 215 000 | 1 486 000 | 1 340 000 | 953 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 547 000 | 579 000 | 834 000 | 451 000 | 347 000 | 190 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -590 000 | -1 027 000 | 261 000 | 664 000 | -898 000 | -300 000 |
|
|
| Sum gjeld | 2 989 000 | 4 764 000 | 3 787 000 | 1 272 000 | 2 585 000 | 1 443 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 14,8% | -33,5% | -45,7% | -16,1% | -123,9% | |||
| Resultat av driften i % | 73,0% | -1479,5% | -328,3% | -97,3% | -3506,0% | -23,7% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,7 | 0,3 | 0,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -24,6% | -27,5% | 6,4% | 34,3% | -53,2% | -26,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 140 000 | 800 000 | 388 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
