Galta Maritime Consulting AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 417 000 | 4 194 000 | 5 137 000 | 1 967 000 | 1 361 000 | 1 612 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 449 000 | 3 138 000 | 1 393 000 | 1 278 000 | 819 000 | 1 095 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 3 013 000 | 3 122 000 | 1 386 000 | 1 247 000 | 825 000 | 1 476 000 |
|
|
| Årsresultat | 2 348 000 | 2 435 000 | 1 081 000 | 973 000 | 643 000 | 1 198 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 4 014 000 | 3 767 000 | 3 822 000 | 6 520 000 | 2 116 000 | 2 001 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 047 000 | 4 982 000 | 2 127 000 | 454 000 | 1 657 000 | 1 155 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 10 355 000 | 8 007 000 | 5 572 000 | 4 491 000 | 3 518 000 | 2 875 000 |
|
|
| Sum gjeld | 706 000 | 742 000 | 377 000 | 2 483 000 | 255 000 | 281 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 32,4% | 45,9% | 22,0% | 23,8% | 24,0% | |||
| Resultat av driften i % | 71,7% | 74,8% | 27,1% | 65,0% | 60,2% | 67,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 10,5 | 7,0 | 6,1 | 0,2 | 6,5 | 4,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 93,6% | 91,5% | 93,7% | 64,4% | 93,2% | 91,1% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
