Gaia Ship Management AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 2 105 000 | 0 | 0 | 0 | 90 000 | 270 000 |
|
|
| Driftsresultat | -4 476 000 | -4 130 000 | -245 000 | -28 000 | -6 833 000 | -1 134 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -4 474 000 | -4 099 000 | -226 000 | -169 000 | -16 739 000 | -1 011 000 |
|
|
| Årsresultat | -4 474 000 | -4 099 000 | -226 000 | -169 000 | -16 739 000 | -1 011 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 7 823 000 | 323 000 | 1 067 000 | 153 000 | 13 386 000 | 878 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 12 229 000 | 23 084 000 | 20 637 000 | 59 975 000 | 40 269 000 | 59 035 000 |
|
|
| Sum egenkapital | -32 052 000 | -27 578 000 | -23 479 000 | -8 052 000 | -7 883 000 | 8 856 000 |
|
|
| Sum gjeld | 52 104 000 | 50 985 000 | 45 183 000 | 68 179 000 | 61 538 000 | 51 057 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -20,6% | -18,1% | -0,5% | 0,0% | 7,4% | |||
| Resultat av driften i % | -212,6% | -7592,2% | -420,0% | |||||
| Likviditetsgrad 1 | 0,2 | 0,5 | 0,5 | 0,9 | 0,7 | 1,2 | ||
| Egenkapitalandel i % | -159,8% | -117,8% | -108,2% | -13,4% | -14,7% | 14,8% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
