G&A Air AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 16 413 000 | 15 670 000 | 14 714 000 | 14 000 000 | 14 000 000 | 9 933 000 |
|
|
| Driftsresultat | 4 693 000 | 3 912 000 | 3 000 000 | 3 042 000 | -20 532 000 | 1 369 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 5 261 000 | 4 293 000 | 3 172 000 | 3 083 000 | -20 464 000 | 2 956 000 |
|
|
| Årsresultat | 4 103 000 | 3 348 000 | 6 972 000 | 3 083 000 | -20 464 000 | 2 956 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 166 759 000 | 178 439 000 | 190 118 000 | 206 237 000 | 206 235 000 | 240 622 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 15 939 000 | 13 696 000 | 19 700 000 | 4 848 000 | 17 767 000 | 10 896 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 152 701 000 | 164 306 000 | 176 958 000 | 211 085 000 | 224 002 000 | 244 466 000 |
|
|
| Sum gjeld | 29 997 000 | 27 829 000 | 32 861 000 | 7 052 000 |
|
|||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 2,8% | 2,1% | 1,5% | 1,4% | -8,6% | |||
| Resultat av driften i % | 28,6% | 25,0% | 20,4% | 21,7% | -146,7% | 13,8% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 1,5 | ||||
| Egenkapitalandel i % | 83,6% | 85,5% | 84,3% | 100,0% | 100,0% | 97,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
