G. Gustavsson & Sønner Bilverksted AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 20 532 000 | 21 157 000 | 18 546 000 | 20 270 000 | 17 764 000 | 17 760 000 |
|
|
| Driftsresultat | -59 000 | 1 292 000 | 942 000 | 1 577 000 | 625 000 | 1 435 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 8 000 | 1 331 000 | 907 000 | 1 477 000 | 538 000 | 1 367 000 |
|
|
| Årsresultat | 5 000 | 1 038 000 | 708 000 | 1 152 000 | 419 000 | 1 066 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 413 000 | 468 000 | 595 000 | 658 000 | 744 000 | 433 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 5 159 000 | 5 841 000 | 7 441 000 | 7 495 000 | 7 799 000 | 7 601 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 624 000 | 1 619 000 | 1 581 000 | 1 573 000 | 1 521 000 | 1 503 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 948 000 | 4 690 000 | 6 456 000 | 6 580 000 | 7 022 000 | 6 531 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 0,9% | 19,3% | 12,5% | 18,9% | 8,1% | |||
| Resultat av driften i % | -0,3% | 6,1% | 5,1% | 7,8% | 3,5% | 8,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 1,4 | 2,0 | 1,6 | 2,4 | 2,0 | ||
| Egenkapitalandel i % | 29,1% | 25,7% | 19,7% | 19,3% | 17,8% | 18,7% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 861 000 | 822 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
