Fyllingsdalen Trafikkskole AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 8 574 000 | 7 323 000 | 7 068 000 | 6 662 000 | 5 208 000 | 5 293 000 |
|
|
| Driftsresultat | 524 000 | 343 000 | 622 000 | 1 153 000 | 1 121 000 | 1 062 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 521 000 | 352 000 | 630 000 | 1 159 000 | 1 121 000 | 1 066 000 |
|
|
| Årsresultat | 413 000 | 235 000 | 449 000 | 926 000 | 876 000 | 845 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 103 000 | 737 000 | 1 155 000 | 991 000 | 402 000 | 520 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 234 000 | 3 899 000 | 2 940 000 | 2 291 000 | 3 102 000 | 2 467 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 3 305 000 | 2 892 000 | 2 757 000 | 2 308 000 | 1 382 000 | 1 806 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 031 000 | 1 743 000 | 1 338 000 | 974 000 | 2 122 000 | 1 180 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 9,8% | 8,1% | 17,1% | 34,2% | 34,7% | |||
| Resultat av driften i % | 6,1% | 4,7% | 8,8% | 17,3% | 21,5% | 20,1% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 2,0 | 2,2 | 2,2 | 2,4 | 1,5 | 2,1 | ||
| Egenkapitalandel i % | 52,2% | 62,4% | 67,3% | 70,3% | 39,4% | 60,5% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 871 000 | 729 000 | 765 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
