Fuhr Bygg AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 24 416 000 | 26 328 000 | 22 042 000 | 20 363 000 | 20 586 000 | 18 754 000 |
|
|
| Driftsresultat | -757 000 | 793 000 | 2 269 000 | 2 618 000 | 2 248 000 | 1 289 000 |
|
|
| Resultat før skatt | -725 000 | 895 000 | 2 304 000 | 2 680 000 | 2 327 000 | 1 368 000 |
|
|
| Årsresultat | -730 000 | 699 000 | 1 855 000 | 2 063 000 | 1 836 000 | 1 031 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 396 000 | 3 242 000 | 4 114 000 | 1 583 000 | 1 510 000 | 1 443 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 11 054 000 | 11 376 000 | 9 584 000 | 12 523 000 | 9 799 000 | 9 540 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 5 042 000 | 5 388 000 | 6 702 000 | 5 647 000 | 3 976 000 | 5 530 000 |
|
|
| Sum gjeld | 8 407 000 | 9 229 000 | 6 996 000 | 8 460 000 | 7 333 000 | 5 453 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | -5,2% | 6,3% | 16,6% | 21,1% | 20,9% | |||
| Resultat av driften i % | -3,1% | 3,0% | 10,3% | 12,9% | 10,9% | 6,9% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,2 | 1,4 | 1,5 | 1,4 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 37,5% | 36,9% | 48,9% | 40,0% | 35,2% | 50,4% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 593 000 | 548 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
