Frya Bil AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 11 502 000 | 10 206 000 | 9 690 000 | 9 753 000 | 8 539 000 | 8 124 000 |
|
|
| Driftsresultat | 1 546 000 | 1 543 000 | 1 419 000 | 1 131 000 | 1 268 000 | 296 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 1 584 000 | 1 559 000 | 1 438 000 | 1 149 000 | 1 278 000 | 306 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 235 000 | 1 216 000 | 1 121 000 | 896 000 | 998 000 | 238 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 2 774 000 | 3 006 000 | 2 803 000 | 2 976 000 | 3 168 000 | 2 955 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 7 836 000 | 6 336 000 | 5 633 000 | 4 985 000 | 3 575 000 | 3 099 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 9 035 000 | 7 800 000 | 6 784 000 | 5 862 000 | 5 166 000 | 4 368 000 |
|
|
| Sum gjeld | 1 574 000 | 1 543 000 | 1 653 000 | 2 099 000 | 1 577 000 | 1 686 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 15,9% | 17,7% | 17,6% | 15,6% | 20,1% | |||
| Resultat av driften i % | 13,4% | 15,1% | 14,6% | 11,6% | 14,8% | 3,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 5,1 | 4,2 | 3,5 | 2,4 | 2,3 | 1,8 | ||
| Egenkapitalandel i % | 85,2% | 83,5% | 80,4% | 73,6% | 76,6% | 72,2% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 453 000 | 596 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
