Frognerstrand Garasjer AS
Regnskap
| Resultatregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sum driftsinntekter | 3 517 000 | 3 408 000 | 3 380 000 | 3 012 000 | 3 488 000 | 3 513 000 |
|
|
| Driftsresultat | 2 182 000 | 2 168 000 | 1 610 000 | 1 230 000 | 2 235 000 | 2 269 000 |
|
|
| Resultat før skatt | 2 347 000 | 2 299 000 | 1 717 000 | 1 242 000 | 2 244 000 | 2 293 000 |
|
|
| Årsresultat | 1 830 000 | 1 793 000 | 1 351 000 | 969 000 | 1 751 000 | 1 788 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Balanseregnskap | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | Graf | |
| Sum anleggsmidler | 178 000 | 212 000 | 245 000 | 172 000 | 149 000 | 148 000 |
|
|
| Sum omløpsmidler | 4 577 000 | 4 424 000 | 3 738 000 | 3 422 000 | 4 547 000 | 4 550 000 |
|
|
| Sum egenkapital | 1 136 000 | 1 130 000 | 1 130 000 | 1 028 000 | 1 029 000 | 1 094 000 |
|
|
| Sum gjeld | 3 619 000 | 3 505 000 | 2 852 000 | 2 565 000 | 3 666 000 | 3 604 000 |
|
|
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Regnskapsanalyse | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Totalkapitalrentabilitet i % | 50,0% | 53,3% | 45,3% | 30,0% | 48,1% | |||
| Resultat av driften i % | 62,0% | 63,6% | 47,6% | 40,8% | 64,1% | 64,6% | ||
| Likviditetsgrad 1 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,4 | 1,3 | 1,3 | ||
| Egenkapitalandel i % | 23,9% | 24,4% | 28,4% | 28,6% | 21,9% | 23,3% | ||
| Vis flere detaljer | ||||||||
| Lederlønninger | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | ||
| Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .
